Školský výlet - Pruské

V dňoch 10. a 11.5.2017  boli naši siedmaci s triednou učiteľkou bývalou aj terajšou na výlete v Pruskom. O tejto spoločnej akcii sa vyjadrili takto:

  • bola tam super zábava
  • super jedlo
  • som rada, že sme boli všetci spolu(skoro všetci... Žiaľ, choroba si nevyberá...)
  • bolo super ubytko, milujm hororové spršky
  • páčilo sa mi tam
  • veľmi sa mi tam páčilo, ale tie hororové sprchy a chodba sa mi moc nepáčili
  • plnenie úloh bolo super, lebo sme sa na tom podieľali všetci
  • bol som unavený
  • super bolo aj tancovanie
  • super výlet a všetko a tak
  • super bola tam telocvičňa
  • bolo tam celkom fajn

Posledná veta je od triednej pani učiteľky Mgr. M. Zápražnej:

  • so super triedou to boli ozaj super chvíle, veď snáď z fotiek to sami uvidíte, zacítite:-)